رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت:در دومین نمایشگاه بین المللی موزه 'هی جیوم گانگ' در کشور کره جنوبی با عنوان 'طراحی محیط با هنر' چهار اثر از هنرمندان ایرانی به نمایش درآمد.
این خبر را در واتس آپ به اشتراک بگذارید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت:در دومین نمایشگاه بین المللی موزه ‘هی جیوم گانگ’ در کشور کره جنوبی با عنوان ‘طراحی محیط با هنر’ چهار اثر از هنرمندان ایرانی به نمایش درآمد.
به گزارش خبرنگار سرویس اخبار خوزستان عصر اهواز از اهواز،نادر سعادتی فرد گفت:در این نمایشگاه آثار هنری حمید نورآبادی،عبدالرضا رابطی و محمد منوچهری از دزفول همچنین اثری از امید فرخی فر دیگر هنرمند کشورمان به نمایش درآمدند.
عبدالرضا رابطی یکی از هنرمندان دزفولی نیز در این خصوص بیان داشت :این نمایشگاه با موضوع طبیعت ،بشر، محیط و همزیستی با حضور ۱۰۱ هنرمند از ۲۶ کشور جهان در کشور کره جنوبی برپا شده است.
وی افزود:این آثار به منظور توجه انسانها و مسئولان در سراسر دنیا به محیط زیست و طبیعت به مدت یک ماه در معرض دید علاقه مندان قرار دارد و سپس در تاریخ ۱۴ مهر ماه در موزه هنر چئونگ وون و در تاریخ ۲۳ آبان در آکادمی ملی هنر کره جنوبی به نمایش گذاشته خواهند شد .
رابطی درپایان تصریح کرد:در این نمایشگاه دو اثر نقاشی از اینجانب و حمید نورآبادی ، یک اثر عکاسی از محمد منوچهری و یک اثر دیجیتال آرت از امید فرخی ارائه شده است.
انتهای پیام/ص
این خبر را در تلگرام به اشتراک بگذارید
ufeff
منبع:
باشگاه خبرنگاران جوان
جیگیلی...
ما را در سایت جیگیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 269 تاريخ: جمعه 29 مرداد 1395 ساعت: 12:06