بهره برداری از۶۸طرح خدمات عمرانی وتولیدی درهفته دولت

خرید بک لینک

فرماندار شوش از بهره برداری 68 طرح عمرانی ، خدماتی و تولیدی در بخش های مختلف شهرستان شوش در هفته دولت خبرداد.

این خبر را در واتس آپ به اشتراک بگذارید

فرماندار شوش از بهره برداری ۶۸ طرح عمرانی ، خدماتی و تولیدی در بخش های مختلف شهرستان شوش در هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار سرویس اخبار خوزستان عصر اهواز از اهواز،رضا نجاتی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه
های اجرایی در این شهرستان گفت:این طرح ها در بخش های کشاورزی ، گازرسانی ، عمران شهری
و روستایی، بهداشت و درمان همچنین ورزشی اجرا شده اند
.

وی افزود: از عمده ترین طرح ها ی هفته دولت
در شوش افتتاح ۲۵ کیلومتر شبکه گازرسانی به چهار روستا و کلنگ احداث ۱۲ خانه بهداشت
روستایی می باشد
.

نجاتی اعتبار هزینه شده برای اجرای این
طرح ها را افزون بر ۲۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: با بهره برداری از این طرح
ها زمینه اشتغال ۷۶۰ نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد
.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه کشور در
عرصه های مختلف بیان داشت: در سایه امنیت و آرامشی که به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری
ملت در کشور برقرار است زمینه رشد و ترقی در حوزه های مختلف فراهم شده است
.

فرماندار شهرستان شوش درپایان خاطرنشان
کرد: علاوه بر بهره برداری از طرح های عمرانی در هفته دولت، بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی
و اجتماعی در شهرستان شوش برگزار می شود
.

انتهای پیام/ص

این خبر را در تلگرام به اشتراک بگذارید
ufeff

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جیگیلی...

ما را در سایت جیگیلی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 274 تاريخ: پنجشنبه 28 مرداد 1395 ساعت: 3:50

صفحه بندی