انفجار گاز در مسجدسلیمان

خرید بک لینک

بر اثر انفجار گاز شهری 3 نفر مصدوم شدند.

این خبر را در واتس آپ به اشتراک بگذارید

بر اثر انفجار گاز شهری ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اخبار خوزستان عصر اهواز از اهواز، فرماندار مسجدسلیمان گفت: انفجار گازشهری در مسجد سلیمان سه مصدوم برجای گذاشت.

علی رضا گوروئی اظهار کرد: این حادثه صبح چهارشنبه در منطقه هشت بنگله مسجد سلیمان رخ داد.

وی ادامه داد: این انفجار سه مصدوم داشت و به واحد مسکونی خسارت زیادی وارد شد.

همچنین رضا رفیعی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان درباره این انفجار گفت: پس از حادثه یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شد و سه نفر مصدوم سوختگی را در کمتر ۵۰ دقیقه به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

انتهای پیام /و

این خبر را در تلگرام به اشتراک بگذارید
ufeff

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جیگیلی...

ما را در سایت جیگیلی دنبال می‌کنید

برچسب: انفجار گاز در مسجدسلیمان, نویسنده: استخدام کار بازدید: 205 تاريخ: چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 15:53

صفحه بندی