بر اثر انفجار گاز شهری 3 نفر مصدوم شدند.
این خبر را در واتس آپ به اشتراک بگذارید
بر اثر انفجار گاز شهری ۳ نفر مصدوم شدند.
به گزارش خبرنگار
سرویس اخبار خوزستان عصر اهواز از
اهواز، فرماندار مسجدسلیمان گفت: انفجار گازشهری در مسجد سلیمان سه مصدوم برجای گذاشت.
علی رضا گوروئی اظهار کرد: این حادثه صبح چهارشنبه در منطقه هشت بنگله مسجد سلیمان رخ داد.
وی ادامه داد: این انفجار سه مصدوم داشت و به واحد مسکونی خسارت زیادی وارد شد.
همچنین رضا رفیعی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان درباره این انفجار گفت: پس از حادثه یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شد و سه نفر مصدوم سوختگی را در کمتر ۵۰ دقیقه به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.
انتهای پیام /و
این خبر را در تلگرام به اشتراک بگذارید
ufeff
منبع:
باشگاه خبرنگاران جوان
جیگیلی...
ما را در سایت جیگیلی دنبال میکنید
برچسب: انفجار گاز در مسجدسلیمان, نویسنده: استخدام کار بازدید: 205 تاريخ: چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 15:53