پیام دوچرخه سوار حادثهدیده هلندی از بیمارستان: حالم خوب است

خرید بک لینک

دوچرخه سوار بداقبال هلندی که در نزدیکی خط پایان تعادل خود را از دست داد و بیهوش شد، هوشیاری خود را به دست آورد.

این خبر را در واتس آپ به اشتراک بگذارید

دوچرخه سوار بداقبال هلندی که در نزدیکی خط پایان تعادل خود را از دست داد و بیهوش شد، هوشیاری خود را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، آنمییک فن فلوتن، دوچرخه سوار بداقبال هلندی روز یکشنبه در بخش جاده زنان دچار حادثه شد و پس از شکستگی از چند ناحیه، هوشیاری خود را هم از دست داد. وی اکنون از خطر گریخته و از روی تخت بیمارستان پیغام فرستاده است. فن فلوتن بر روی توییتر خود نوشت: «اکنون با چند جراحت و شکستگی در بیمارستان هستم اما حالم خوب است.»

این در حالی است که دوچرخه سواران دیگر هم به حمایت از این دوچرخه سوار پرداخته اند .

گریسی الوین استرالیایی که با فن فلوتن در تیم اوریکا همتیمی است گفت: «او میتوانست مرده باشد. من هنوز با اینکه شنیدهام حالش خوب است، نگرانش هستم.»

این خبر را در تلگرام به اشتراک بگذارید
ufeff

منبع: ایلنا

جیگیلی...

ما را در سایت جیگیلی دنبال می‌کنید

برچسب: پیام لطفی دوچرخه سواری, نویسنده: استخدام کار بازدید: 149 تاريخ: سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت: 8:02

صفحه بندی