به همت روابط عمومی ورزش و جوانان خوزستان،مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه جمعی از معاونین،مسئولین ستادی و کارکنان در اقدام خیرخواهانه اهدای خون شرکت کردند.
این خبر را در واتس آپ به اشتراک بگذارید
به همت روابط عمومی ورزش و جوانان خوزستان،مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه جمعی از معاونین،مسئولین ستادی و کارکنان در اقدام خیرخواهانه اهدای خون شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار
سرویس اخبار خوزستان عصر اهواز از
اهواز، فرامرز کیانی زاده و هیأت همراه امروز در اداره کل انتقال خون خوزستان حضور یافتند و در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه خون خود را جهت کمک به بیماران نیازمند اهدا نمودند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین طی نشستی با دکتر قاسم زاده،مدیرکل اداره کل انتقال خون استان دیدار کرد.
در این نشست مدیران کل ورزش و جوانان و اداره کل انتقال خون خوزستان به بحث و تبادل نظر در خصوص انعقاد تفاهمنامه همکاری فیما بین دو سازمان پرداختند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه اظهار کرد: اهدای خون یک وظیفه انسانی و ملی برای کمک به همنوعان خود می باشد.
فرامرز کیانی زاده افزود: این حرکت انسان دوستانه علاوه بر اینکه یک عمل بسیار پر خیر و با ثواب می باشد، برای سلامتی فرد اهداکننده نیز بسیار مفید است.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سازمانهای مردم نهاد جوانان آماده هر گونه همکاری با انتقال خون خوزستان و کمک به بیماران نیازمند می باشند.
انتهای پیام/و
این خبر را در تلگرام به اشتراک بگذارید
ufeff
منبع:
باشگاه خبرنگاران جوان
جیگیلی...
ما را در سایت جیگیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 138 تاريخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت: 20:38