عصر اهواز - صبح امروز، جمعه 95/5/8 استاندار خوزستان به همراه هیأتی در قالب سفرهای شهرستانی به رامهرمز سفرکرد.
»

به گزارش عصر اهواز به نقل از رامهرمز نیوز، دکتر غلامرضا شریعتی در سفر شهرستانی به رامهرمز که ازساعت ۸ صبح شروع شد ابتدا از طرح کشاورزی دیمه بازدید کرد.
وی پس از آن با حضور در محل پروژه احداث پل کمربندی رامهرمز -بهبهان روند ساخت این پل را از نزدیک بررسی کرد و در ادامه سفر استاندار خوزستان چمن مصنوعی اردوگاه قدس سپاه رامهرمز به بهره برداری رسید.
استاندار خوزستان در ادامه بازدید خود از شهرستان رامهرمز به پارک کوهستان رفت و از شهردار رامهرمز خواست تا با عزم جدی پیگیر تکمیل این پروزه شود و تاکید کرد: هر مقدار هزینه برای تکمیل این کار لازم باشد نصف آن را ما تقبل می کنیم.
شریعتی همچنین از مصلی شهرستان رامهرمز دیدن کرد و سپس چاه آب مصلی و استخر غدیر شهرستان را افتتاح کرد.
وی بعد از بازدید از پروژه استخر شهرداری به بیمارستان های امام (ره) و مادر رفت و شرایط این دوبیمارستان را از نزدیک رصد کرد و نهایتا از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در جلسه ای که مدیران و مسئولان ارشد استان و شهرستان حضور داشتند شرکت کرد و به بررسی و نتیجه گیری پیرامون برنامه های امروز پرداخت.
تصاویر مرتبط در ذیل قابل مشاهده است.
























ufeff
منبع:
عصر اهواز
جیگیلی...
ما را در سایت جیگیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 158 تاريخ: شنبه 9 مرداد 1395 ساعت: 15:35