به گزارش عصر اهواز و به نقل از سایت سازمان لیگ، عصر امروز (چهارشنبه) و با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست سازمان لیگ، شهاب جوانمردی مدیرعامل شرکت فناپ، کیوان جامه بزرگ مدیرعامل شرکت اپسان، رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون، رئیس حراست و مدیر روابط عمومی فدراسیون برگزار و قراردادهای تبلیغات محیطی و پخش امضا شد.
مبلغ قرارداد تبلیغات محیطی برای دو فصل آینده به ترتیب برای سال اول ۵۰۰ میلیارد ریال و برای سال دوم ۶۵۰ میلیارد ریال است.
انتهای پیام/
جیگیلی...
ما را در سایت جیگیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 178 تاريخ: پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 1:48