ابوالفضل قناعتی در گفتوگو با خبرگزاری اجتماعی عصر اهواز، اظهار داشت: تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین عصر امروز توسط مالک آغاز شد.
وی افزود: مالک این پاساژ طبق زمانبندی تعیین شده از سوی دادستانی موظف بود تا پایان شهریور ماه نسبت به تخریب طبقه هفتم این پاساژ اقدام کند. در صورتی که این امر انجام نمیشد شهرداری میتوانست با مجوز دادستانی نسبت به تخریب این طبقه اضافی و غیرمجاز اقدام کند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: امیدواریم تخریب این طبقه بهصورت کامل انجام شود چرا که در غیر این صورت شهرداری اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
انتهای پیام/*
جیگیلی...
ما را در سایت جیگیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 154 تاريخ: چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 10:06