فرمانده یگان زرهی ارتش سعودی در نجران کشته شد

خرید بک لینک

به گزارش عصر اهواز به نقل از شبکه خبری المسیره، نیروهای یمنی در جریان این حمله یک دستگاه تانک ارتش سعودی از نوع «آبرامز» را در بلندی های منطقه «رجلاء» در نجران، منهدم کردند.
یک نظامی یمنی این عملیات را در واکنش به ادامه حملات ائتلاف تحت رهبری عربستان به یمن دانست.
وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک موشک به سوی این تانک ارتش سعودی علاوه بر فرمانده یگان زرهی لشکر ۸۴ نیروی زمینی و معاون اول پایگاه رجلاء، شمار دیگری از سربازان و افسران سعودی را نیز کشتند.
عربستان سعودی از ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ با تشکیل ائتلافی از برخی کشورهای عربی بخصوص امارات و با حمایت دولت آمریکا، تجاوز هوایی و محاصره علیه مردم یمن را به بهانه بازگرداندن منصورهادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن به حکومت این کشور آغاز کرد که تنها آثار آن را می توان کشتار بی رحمانه حدود هفت هزار زن و کودک و شهروند یمنی و مجروح شدن دهها هزار و آواره شدن صدها هزار نفر دیگر اعلام کرد.
در اثر این حملات بیش از ۸۰ درصد موسسات خدماتی، آموزشی، درمانی و بیمارستان ها، انبارهای دارو و غذا، مدارس و منازل مردم یمن ویران شده و مردم این کشور در اثر محاصره هوایی، زمینی و دریایی در شرایط بحرانی بسر می برند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

جیگیلی...

ما را در سایت جیگیلی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 152 تاريخ: دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 10:23

صفحه بندی