برادر اوباما: به ترامپ رای می دهم!

خرید بک لینک

به گزارش مهر به نقل از فاکس نیوز، «مالک اوباما»، برادر ناتنی رئیس جمهوری آمریکا با اعلام اینکه در دوران ریاست جمهوری برادرش، از دمکرات ها دلسرد شده، اعلام کرد که به «دونالد ترامپ»، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری در آمریکا رای خواهد داد.

«مالک اوباما» گفت: من «دونالد ترامپ» را دوست دارم. چون از صمیم قلب سخن می گوید.

وی که ۵۸ سال سن دارد و در روستای کوگلو واقع در کنیا زندگی می کند، معتقد است شعار «دونالد ترامپ» یعنی بازگرداندن عظمت و قدرت آمریکا به این کشور، دلیل رای دادن او به «ترامپ» است.

وی همچنین در مورد تبرئه «هیلاری کلینتون» در مورد پرونده ایمیل های وی و عدم تعقیب قضایی او از سوی دادگاه گفت: «کلینتون» باید به عنوان نگهبان اطلاعات طبقه بندی شده شناخته شود!

جیگیلی...

ما را در سایت جیگیلی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 165 تاريخ: دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 3:09

صفحه بندی