به گزارش عصر اهواز قاسم ساعدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی از طرح های نفتی در منطقه دشت آزادگان در غرب خوزستان اظهار کرد: انتظار ما از وزارت نفت این است که به این منطقه به صورت ویژه نگاه کند تا به تولید نفت بیشتری برسیم.
وی افزود: میادین وسیع نفتی در منطقه غرب کارون باید تغییراتی از نظر عمران در مناطق غرب مانند دشت آزادگان، هویزه، خرمشهر، دارخوین و اهواز ایجاد کند.
ساعدی ادامه داد: توسعه میدان های نفتی باید توسعه عمران این منطقه را به دنبال داشته و در جذب جوانان جویای کار منطقه غرب کارون نیز تاثیرگذار باشد.
وی بیان کرد: تنها ۲۰ درصد نیروهای بومی برای حراست و نگهبانی بکارگیری می شوند در حالی که این منطقه دارای نیروهای متخصص نفتی بوده که در زمان حاضر در شهرهای هویزه و دشت آزادگان بیکار هستند.
این نماینده مجلس افزود: باتوجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب ، باید در جهت رفع محرومیت ها گام برداریم ولی متاسفانه در طرح های عمرانی شاهد جذب جوانان منطقه نیستیم.
وی گفت: باید بر حسب قانون نظام اسلامی نه بیشتر و نه کمتر توجه ویژه به این مناطق محروم داشته باشند و ۷۰ درصد شاغلان در همه سطوح فنی و تخصصی از نیروهای بومی باشند.
گروهی از خبرنگاران رسانه های گروهی روز یکشنبه از طرح های توسعه میادین نفتی آزادگان و یاران شمالی در غرب خوزستان بازدید کردند.
۷۱۵۲/۶۰۶۵
جیگیلی...
ما را در سایت جیگیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 117 تاريخ: يکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:51