نماینده دشت آزادگان: ۲۰ درصد جوانان بومی جذب طرح های توسعه میادین نفتی می شود

خرید بک لینک

به گزارش عصر اهواز قاسم ساعدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی از طرح های نفتی در منطقه دشت آزادگان در غرب خوزستان اظهار کرد: انتظار ما از وزارت نفت این است که به این منطقه به صورت ویژه نگاه کند تا به تولید نفت بیشتری برسیم.
وی افزود: میادین وسیع نفتی در منطقه غرب کارون باید تغییراتی از نظر عمران در مناطق غرب مانند دشت آزادگان، هویزه، خرمشهر، دارخوین و اهواز ایجاد کند.
ساعدی ادامه داد: توسعه میدان های نفتی باید توسعه عمران این منطقه را به دنبال داشته و در جذب جوانان جویای کار منطقه غرب کارون نیز تاثیرگذار باشد.
وی بیان کرد: تنها ۲۰ درصد نیروهای بومی برای حراست و نگهبانی بکارگیری می شوند در حالی که این منطقه دارای نیروهای متخصص نفتی بوده که در زمان حاضر در شهرهای هویزه و دشت آزادگان بیکار هستند.
این نماینده مجلس افزود: باتوجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب ، باید در جهت رفع محرومیت ها گام برداریم ولی متاسفانه در طرح های عمرانی شاهد جذب جوانان منطقه نیستیم.
وی گفت: باید بر حسب قانون نظام اسلامی نه بیشتر و نه کمتر توجه ویژه به این مناطق محروم داشته باشند و ۷۰ درصد شاغلان در همه سطوح فنی و تخصصی از نیروهای بومی باشند.
گروهی از خبرنگاران رسانه های گروهی روز یکشنبه از طرح های توسعه میادین نفتی آزادگان و یاران شمالی در غرب خوزستان بازدید کردند.
۷۱۵۲/۶۰۶۵

منبع: ایرنا

جیگیلی...

ما را در سایت جیگیلی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 117 تاريخ: يکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:51

صفحه بندی