آیتالله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتوگو با خبرنگار سیاسی عصر اهواز با اشاره به نامه اخیر جامعه مدرسین به حجتالاسلام حسن روحانی، گفت: ما در آن نامه، به برخی اشکالات آقای رئیسجمهور اشاره کردیم و نسبت به آن تذکر دادیم اما تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی آقای رئیسجمهور درباره نامه دریافت نکردیم.
وی گفت: وقتی نامه اعتراضی و انتقادی را خطاب به آقای روحانی مینوشتیم، بحثش بود که اگر ایشان جوابی به نامه ندادند یا اینکه تغییری در رفتار ایشان به وجود نیامد نامه را بهصورت علنی منتشر کنیم تا مردم از محتوای آن مطلع باشند و اکنون نیز این احتمال که نامه را علنی کنیم، وجود دارد.
انتهای پیام/*
جیگیلی...
ما را در سایت جیگیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 119 تاريخ: دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 10:54